Σάββατο 10 Μαΐου 2008

ΣΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ...

ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ
Τι να σου κάνουν δάκρυα δυό
και στεναγμοί σαράντα δυό
μανούλα μου μανούλα μου,
τι κι αν το δάκρυ μου νωπό
βουβό το στόμα και πικρό
μανούλα μου μανούλα μου
Και τρέχω κάποιον για να βρώ
να με ρωτά να τον ρωτώ
τι θα γενεί τι θα γενεί
ποιος θα πονεί ποιος θα πονεί
Μανούλα μου Μανούλα μου!
********
MAMMA MIA
Non bastano due lacrime
nemmeno quaranta due sighiozzi
mamma.. mamma mia
fiume di lacrime
amara e muta la parola,
mamma.. mamma mia
Cerco di trovare qualcuno
per farci l'uno all'altro domande
per come andrà a finire
e chi alla fine soffrirà
mamma.. mamma mia
........... Μουσική: Μ. Χατζιδάκης
Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλης
Τραγουδά: Νέλλυ Βαβάση
click^
Trad. Lunapiena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena