Σάββατο 10 Μαΐου 2008

Luciano Pavarotti: MAMMA....

MAMMA
MAMMA SON TANTO FELICE
PERCHE RETORNO DA TE
LA MIA CANZONE TI DICE
CHE IL PUI BEL GIORNO PER ME
MAMMA SON TANTO FELICE
VIVERE LONTANO PERCHE
MAMMA SOLO PER TE
LA MIA CANZONE VOLA
MAMMA SARAI CON ME
TU NON SARAI PIU SOLA
QUANTO TI VOGLIO BENE
QUESTE PAROLE D'AMORE
CHE TI SOSPIRA IL MIO CUORE
FORCE NON S'ODONO PIU
MAMMA MA LA CANZONE MIA,
PIU BELLA SEI TU
SEI TU LA VITA E PER LA VITA
NON TI LASCIO MAI PIU
SENTO LA MANO TUA STANCA
CERCA I MIEI RECCIOLI D'ORSENTO
E LA VOCE TI MANCA
LA NINNA NANNA D'ALLOR
OGGI LA TESTA TUA BIANCA
ΙO VOGLIO STRINGERE AL CUOR
**********
ΜΑΜΜΑ
Μάνα, είμαι τόσο ευτυχής
που γυρίζω κοντά σου
και το τραγούδι μου, σου λέει
οτι είναι η καλύτερή μου μέρα
Μάνα είμαι τόσο χαρούμενος
που κι αν ζω μακρυά σου
μόνο για Σένα το τραγούδι μου ηχεί
Μάνα θα είσαι κοντά μου
και δεν θα'σαι πια μόνη
Πόσο σ'αγαπώ
αυτά τα λόγια Αγάπης
που σου ψιθυρίζει η καρδιά μου,
ίσως δεν ακούγονται πιά
Ω! Μάνα,
μα.. το πιό όμορφο τραγούδι μου είσαι Σύ
Είσαι εσύ η Ζωή,
δεν θα σ'αφήσω πιά.. σ'όλη μου τη ζωή...
Νοιώθω το χέρι σου κουρασμένο
να ψάξει για τις μπούκλες μου
και την φωνή σου ασθενική
για το παλιό νανούρισμα.
Σήμερα θέλω εγώ την λευκή κεφαλή σου
να σφίξω πάνω στην καρδιά.
Canta: Luciano Pavarotti
Trad. Lunapiena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena