Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

ΑΘΟΡΥΒΑ...

Nel Silenzio...
Chi sei Tu... che nel silenzio...
sei entrato nel mio cuore..
libero dalla mia volonta
sei diventato la mia sola scelta?..
Chi sei Tu... che la tua presenza
porta la luce dell'amore perduto..
sei il mio amato segreto,
contro ogni ragione...
quella forza magnetica,
che tira in sè, tutti i miei pensieri...
Chi sei Tu... che ogni momento
regni il mondo dei miei sensi...
contro le regole del mio mondo,
sei la mia Vera Liberta'..
********
Αθόρυβα..
Ποιός είσαι εσύ... που αθόρυβα,
μπήκες μες στην καρδιά μου..
ελεύθερα και δίχως άδεια καμμιά
έγινες η μοναδική επιλογή μου.
Ποιός είσαι εσύ..
που με την παρουσία σου
φέρνεις το φως μιας χαμένης αγάπης..
***
Είσαι το αγαπημένο μου μυστικό
πέρα από κάθε λογική..
που σαν μαγνήτης τραβάς κοντά σου,
όλες τις σκέψεις μου...
***
Ποιός είσαι εσύ.. που κάθε στιγμή
κυριαρχείς στον κόσμο των αισθήσεων
κι ενάντια στους κανόνες του κόσμου μου
έγινες η αληθινή μου ελευθερία.
Lunapiena

2 σχόλια:

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena