Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

ΑΡΛΕΤΑ

ΟΝΕΙΡΑ ΖΑΧΑΡΩΤΑ
ΑΡΛΕΤΑ
Ήταν όνειρο κακό, εφιαλτικό
μα πέρασε κι αυτό..
Κάπνισε μια ρουφηξιά,
πιες μια γουλιά νεράκι δροσερό.
Κοίτα που άναψα το φως,
ο κόσμος πως είναι απλός και φωτεινός
και κανείς δεν είν’ εδώ
μονάχα εγώ, που πάντα θα ’μαι εδώ,
εγώ που σ αγαπώ...
Σώπα ησύχασε πια έχεις περάσει πολλά.
Νάνι και όνειρα γλυκά, χρωματιστά,
όνειρα ζαχαρωτά.
Ήταν όνειρο κακό.. εφιαλτικό
μα πέρασε κι αυτό.
Κάπνισε μια ρουφηξιά,
πιες μια γουλιά νεράκι δροσερό.
Κοίτα που άναψα το φως
ο κόσμος πώς είναι απλός και φωτεινός
Οι στιγμές οι σκοτεινές
γίνανε δες.. κουρέλια και σκιές
και μάσκες παιδικές.
Σώπα ησύχασε πιά όλα θα πάνε καλά.
Νάνι και όνειρα γλυκά, χρωματιστά,
όνειρα ζαχαρωτά.

2 σχόλια:

  1. Αχ χρόνια πού 'χουν περάσει από τότε που τραγουδούσα Αρλέτα με την κιθάρα.
    Τώρα μεγάλωσα, έκαμα δικιά μου οικογένεια. Τα παιδιά δεν χαμπαρίζουν απ' αυτά τα τραγούδια.
    Θα φύγουν όλα μαζί μου.
    Δεν πήγαν άχρηστα, όμως, ιδίως όταν είμαι μόνος μου, αυτή η γλυκόξινη νοσταλγία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες αναμνήσεις!! Σπύρο!
    Πόσα σήμαινε για μας η κιθάρα!
    Πόσες βραδιές.. ολόκληρες νύχτες
    περάσαμε με συντροφιά την ΑΡΛΕΤΑ!
    ..όμως γιατί να απογοητεύεσαι..
    Συνέχισε να παίζεις την κιθάρα
    σου! Τα παιδιά πάντα ακούνε..
    και καταγράφουν τα πάντα!
    Ο Πατέρας μου έπαιζε καταπληκτικά
    ακορντεόν.. Οταν είμασταν παιδιά
    δεν καθόμασταν να τον απολαύσουμε
    αλλά πόσες φορές δακρύζω όταν
    ακούω ακορντεόν!
    ΟΛΑ τα καταγράφουν τα παιδιά..
    ΟΛΑ!

    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ! Σπύρο
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena