Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

ΣΕΛΗΝΗ

LUNA
Mi piace camminare nel cielo notturno..
amica delle Stelle.
Innamorata del Sole
con un amore sperduto..
da lontano l’osservo..
e mi sorride..
illuminandomi mi fa spledere,
nella notte stellata...
Un amore disperato il mio!
Le nuvole accolgono le mie lacrime
sul loro vello bianco..
e camminano tristi.. affaticatte.
Una stella cadente un giorno, mi baciò...
e mi ha donato... coraggio.
Sono il simbolo della Donna che ama..
e continua camminare da sola,
nel buio della notte stellata..
che osa... nascondere le sue lacrime
sotto un dolce sorriso.
Lunapiena
***********
ΣΕΛΗΝΗ
Μ'αρέσει να περπατώ..
στο σκοτεινό ουρανό.
Φίλη να είμαι με τ'αστρα..
Ερωτευμένη με τον Ήλιο..
μ'έναν έρωτα ανεκπλήρωτο
από μακρυά τον κοιτώ και μου χαμογελά...
με το φως του λάμπω στον έναστρο ουρανό...
Ένας έρωτας απαγορευμένος!
Τα σύννεφα μαζεύουν τρυφερά τα δακρυά μου..
μες στα ολόλευκά τους πανιά
και περπατούν με κόπο θλιμμένα..
Ένα αστέρι που έπεφτε μια μέρα
μου έδωσε ένα φιλί..
και μου χάρισε... κουράγιο.
Είμαι το σύμβολο..της γυναίκας
που ξέρει ν'αγαπά..
και συνεχίζει να περπατά μονάχη
στο σκοτάδι της έναστρης νύχτας
και τολμά να κρύψει τα δάκρυά της
πίσω από ένα χαμόγελο γλυκό.
Lunapiena

2 σχόλια:

  1. Άχου τι ωραίο που είναι! Πέρα απ' τα νοήματα διατηρείς έναν υπέροχο ρυθμό. Αισθάνθηκα αλήθεια ένα ρίγος όταν διάβασα το "ολόλευκά τους πανιά" και στο τέλος το "χαμόγελο γλυκό"! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena