Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

NAPOLI, Η ΠΟΛΗ που ΑΓΑΠΩ...

NAPOLI, Η ΓΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ
Η NAPOLI είναι η Πόλη που μου έδωσε πολλά.. σε πάρα πολλούς τομείς της ζωής. Μεγάλωσα στην αγκαλιά της σιγά σιγά, μου'μαθε να παίρνω τις ευθύνες μου σαν φοιτήτρια και σαν ώριμος άνθρωπος, αγωνιζόμενη για τις Αξίες της ζωής στα χρόνια της δικτατορίας στη χώρα μας... Στη Napoli, ένοιωσα την καρδιά μου να χτυπά στο ρυθμό της πρώτης Αγάπης... πέταξα στο γαλάζιο τ'ουρανού της και ονειρεύτηκα το πρόσωπο της ευτυχίας.. Η Napoli μου έμαθε ν'aγαπώ τον άνθρωπο και να μην κουράζομαι να τον υπηρετώ... Η NAPOLI είναι για μένα Δεύτερη Πατρίδα λατρέυω τον κόσμο της και δεν θα κουραστώ ποτέ να ευγνωμονώ ΟΛΟΥΣ εκείνους που έγραψαν μέσα μου... Η NAPOLI είναι η ΠΟΛΗ που δεν δέχεται ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ... μπορείς μόνο να την ΑΓΑΠΑΣ!
Lunapiena
***********
Napoli è la Città che mi ha dato tanto... e in tantissimi sentieri, mi ha fatto crescere piano piano e mi ha imparato a prendere le mie responsabilità, sia come studentessa che come persona matura.. lottando contro la dittatura del mio paese... a Napoli... ho sentito il mio cuore battere nel ritmo del primo Amore... e ho volato nel suo cielo azzurro, sognando il dolce volto della felicità... Napoli mi ha insegnato a voler bene all'uomo ed a non stancarmi mai a curare i suoi mali... Napoli è per me... la mia seconda madre Terra. Adoro la sua gente e non finisco mai di ringrazziare..., Tutti quelli che hanno scritto in me...
NAPOLI è una Città che non ammette compromessi, la puoi solo amare....
Lunapiena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena