Τρίτη 11 Μαΐου 2010

ΓΛΑΡΟΣ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ (Glaros (Gull), Manolis Lidakis)

Ο ΓΛΑΡΟΣ

***

Έκανα τη μοναξιά μου

παραθύρι στα όνειρα μου

κι ήρθε κι έκατσε ένας γλάρος

και μου μίλησε με θάρρος.

***

Μου 'πε: κοίτα πως πετάω

κι από τα ψηλά κοιτάω

έτσι είδα τα όνειρά σου

κι είμαι τώρα εδώ μπροστά σου.

***

Μου 'πε κι άλλα - μου 'πε κι άλλα

ώσπου άρχισε ψιχάλα...

'Ελα, μου 'πε, πάμε τώρα

δε φοβόμαστε τη μπόρα...

***

Θα πετάξουμε παντού

έχω θύελλα στο νου

αστραπή μες στην καρδιά μου

ουρανό τα όνειρά μου.

***

Έκανα τη μοναξιά μου

παραμύθι στα όνειρά μου

κι ήρθε κι έκατσε ένας γλάρος

και μου μίλησε με θάρρος.

***

Στίχοι, Μουσική: Βάσω Αλαγιάννη

Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Λιδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena