Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Η Φύση Μιλάει Με Mουσική

Στην Ομορφιά... ας περπατήσω
***
Όλη τη μέρα... κάθε μέρα ας περπατήσω
στις εποχές που ξανάρχονται ας βαδίσω
ν'ανακαλύψω ξανά όμορφα πουλιά..
Όμορφα χαρούμενα πουλιά!
Στο ποτισμένο με γύρη μονοπάτι.. ας βαδίσω
κι ας έρχονται ακρίδες γύρω από τα πόδια μου
Με την ομορφιά... μπροστά μου... ας βαδίσω
Με ομορφιά.. πίσω μου... ας προχωρήσω
Με την ομορφιά... πάνω μου... ας βηματίσω
Με την ομορφιά παντού τριγύρω.. ας περπατήσω
...κι όταν τα χρόνια θα περάσουν
περιπλανώμενος σ' ένα δρομάκι ομορφιάς,
σαν τότε που'μουν νέος, χαρούμενα ας βαδίζω.
Να τελειώσει η Ζωή μου... μέσα στην ομορφιά
Θα τελειώσει η Ζωή μου.... μές στην ομορφιά!
Ναβάχο
(Ινδιάνικη Ποίηση)
Lunapiena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena