Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Φεγγαρι μου φεγγοφωτο- Μάριος Φραγκούλης



Φεγγάρι μου φεγγόφωτο και νυχτοστολισμένο

 μόνο μου φαίνεσαι θαρρώ και απομακρυσμένο


 Ένα όνειρο ονειρεύτηκα στην αγκαλιά σου με είδα

 παιδί λουσμένο μεσ' στο φως τη νύχτα μου δεν είδα..


Ήσουν φεγγάρι μου

  αυτός που περιμένω

 και με τη μέρα την ηλιολούστη 

 τη μάνα παντρεμένο

 Έτσι σας έβλεπα τους δυο να ζείτε στ' όνειρό μου

 να πλημμυρίζουν οι στιγμές μεσ' στο παράπονό μου


 Τα όνειρα ταξίδεψα μ' αγάπη ποτισμένα

 με τα φτερά της μουσικής τα μάτια δακρυσμένα

 Φεγγάρι μου φεγγόφωτο τη νύχτα μη φοβάσαι

 μόνο δε θάσαι πια ποτέ.. στα όνειρά μου θάσαι...


 Ήσουν φεγγάρι μου πατέρας μου εσύ

 αυτός που περιμένω

 και με τη μέρα την ηλιολούστη

 τη μάνα παντρεμένο 


 Έτσι σας έβλεπα τους δυο να ζείτε στ' όνειρό μου

 να πλημμυρίζουν οι στιγμές μεσ' στο παράπονό μου

 Φεγγάρι μου φεγγόφωτο μια χάρη θέλω μόνο

 πάντα να μου χαμογελάς στον ήλιο και στο χρόνο


 Μάριος Φραγκούλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena