Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Σ ' ΑΓΑΠΩ-ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΑΡΡΑ


Σ'ΑΓΑΠΩ


 Κλείσε τα μάτια μου

Μπορώ να σε κοιτάζω

Τ' αυτιά μου σφράγισ' τα

Να σ' ακούσω μπορώ..

Χωρίς τα πόδια μου 

 μπορώ να 'ρθω σ' εσένα

Και δίχως στόμα

 θα μπορώ να σε παρακαλώ



Σταμάτησέ μου την καρδιά

και θα καρδιοχτυπώ με το κεφάλι

Και αν κάνεις το κεφάλι μου

 συντρίμμια στάχτη

Εγώ μέσα στο αίμα μου

 θα σ' έχω πάλι



Χωρίς τα χέρια μου 

 μπορώ να σε σφιχταγκαλιάσω

Σαν να 'χα χέρια όμοια καλά με την καρδιά


Σταμάτησέ μου την καρδιά

 και θα καρδιοχτυπώ με το κεφάλι

Και αν κάνεις το κεφάλι μου

 συντρίμμια στάχτη

Εγώ μέσα στο αίμα μου 

 θα σ' έχω πάλι..


Ποίηση Ράινερ Μαρία Ρίλκε.

Μετάφρ.  Κωστή Παλαμά

Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου

Πρώτη εκτέλεση: Φωτεινή Δάρρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena