Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Louis Armstrong What A Wonderful World


What A WONDERFULL WORLD

I see trees of green, red roses too

I see them bloom for me and you

And I think to myself what a wonderful world.


I see skies of blue and clouds of white

The bright blessed day, the dark sacred night

And I think to myself what a wonderful world.


The colors of the rainbow so pretty in the sky

Are also on the faces of people going by

I see friends shaking hands saying how do you do

They're really saying I love you.


I hear babies crying, I watch them grow

They'll learn much more than I'll never know

And I think to myself what a wonderful world

Yes I think to myself what a wonderful world.


LOUIS ARMSTRONG

2 σχόλια:

  1. ΤΙ ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

    Καταπράσινα τα Δέντρα..
    Κόκκινα τα Τριαντάφυλλα
    κι όλα ανθίζουνε στη Γη,
    ......για σένα και για μένα
    κι η Σκέψη μέσα μου δυνατά τραγουδά
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΟΣ που'ναι ο ΚΟΣΜΟΣ

    ΓΑΛΑΖΙΟΣ είν'ο ΟΥΡΑΝΟΣ..
    Άσπρα τα Σύννεφα
    ΦΩΤΕΙΝΗ κι Ευλογημένη η Μέρα,
    Ιερό το Σκοτάδι της Νύχτας
    κι η Σκέψη μέσα μου σαν ψαλμός ακούγεται
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΟΣ που'ναι ο ΚΟΣΜΟΣ

    Ουράνιο Τόξο που με τα χρωματά του
    Ζωγραφίζει όμορφα τον γκρίζο ουρανό
    και τα πρόσωπα των ανθρώπων που περνούν
    κι οι Φίλοι χαιρετούν κουνώντας το χέρι τους
    ρωτώντας.. Τι Κάνεις?
    κι είναι σαν να λένε: "Σ'ΑΓΑΠΩ"

    Ακούγεται το Κλάμα των παιδιών..
    που μέρα με τη μέρα μεγαλώνουν
    Θα μάθουν πιό πολλά απ'οτι έμαθα εγώ
    Σκέφτομαι Σιωπηλά.. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
    ΝΑΙ.. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ μέσα μου βαθειά..
    ΤΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ!

    LOUIS ARMSTRONG
    Μεταφρ. Lunapiena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ξέρεις, υπάρχουν τραγούδια που σε βοηθούν να ξεσπάσεις, να ερωτευτείς, να ξεχάσεις, να δημιουργήσεις.
    Όμως το συγκεκριμένο είναι από τα πολύ ελάχιστα που με βοηθούν να ξεκουράζομαι. Μάλιστα! Να μου τονώνουν την αισιοδοξία μου -ακόμα κι εγώ χρειάζομαι μερικές ντόπες- και να ξεκουράζομαι :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena