Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΝΕΟ ΚΥΜΑ


ΝΕΟ ΚΥΜΑ


Έλα και πάρε μ’ απ’ το χέρι

απόψε που σε νοσταλγώ, 

μι’ α γ ά π η για το καλοκαίρι

δεν ήμουν, μάτια μου, εγώ, 

μι’ αγάπη για το καλοκαίρι

δεν ήμουν, μάτια μου, εγώ.



Ούλα χαλάλιν σου μικρό μου, 

όπου με πας θ’ α κ ο λ ο υ θ ώ, 

σ’ ονειρεμένα ακρογιάλια

τίποτα δε θα σ’ αρνηθώ, 

σ’ ονειρεμένα ακρογιάλια

τίποτα δε θα σου αρνηθώ.



Έλα στης Πλάκας τ’ ανηφόρι, 

σχολείο και απανεμιά, 

μην κάνεις το σκληρό αγόρι, 

εγώ δε μοιάζω με καμμιά, 

μην κάνεις το σκληρό αγόρι, 

εγώ δε μοιάζω με καμμιά.



Κύμα το κύμα, ν έ ο κ ύ μ α, 

κοίτα πως τρέχει η ζ ω ή, 

άσπρα καράβια τα όνειρά μας

και το τραγούδι α ν α π ν ο ή. 
Έλα να πάμε στα ουράνια

απόψε που σε ν ο σ τ α λ γ ώ, 

στις Εσπερίδες, στα Παντάνια

κι ας’ το τραγούδι οδηγό, 

στις Εσπερίδες, στα Παντάνια

κι ας’ το τραγούδι ο δ η γ ό.
Σαν συννεφούλα που γυρίζει

μες στου μυαλού μας το κενό, 

ας’ την α γ ά π η να δροσίζει

φεγγάρι, γη και ουρανό, 

ας’ την αγάπη να δροσίζει

φεγγάρι, γη και ουρανό.



Θα τραγουδώ μ ό ν ο για σένα, 

θα σου χαρίζω την καρδιά, 

όσο θα ζεις εσύ για μένα

δε θα τελειώνει η βραδιά, 

όσο θα ζεις εσύ για μένα

δε θα τελειώνει η βραδιά.
Κύμα το κύμα, νέο κύμα, 

κοίτα πως τρέχει η ζωή, 

άσπρα καράβια τα ό ν ε ι ρ ά μας

και το τραγούδι α ν α π ν ο ή.



Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης

Μουσική: Μιχάλης Τερζής

με τους... Πόπη Αστεριάδη 

& Μιχάλης Βιολάρης & Καίτη Χωματά 

^

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena