Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ


ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ: "Να διώξω τα σύννεφα"

Της νύχτας κ υ λ ά ν ε οι ώρες
τον ύπνο μου διώχνει η βροχή,
φοβάμαι μην σ' άρπαξαν μπόρες
κι απόμεινα εγώ μοναχή
φοβάμαι μην σ' άρπαξαν μπόρες
κι απόμεινα εγώ μοναχή

Να διώξω τα σύννεφα
θα γίνω α γ έ ρ ι
να φέγγω στο δρόμο σου
θα γίνω α σ τ έ ρ ι
κι αν πάλι τ' απόβραδο
καημό θα μου φέρει
θα μείνω στο δρόμο σου
να γίνω φ ω τ ι ά

Την πόρτα χτυπάει αγέρας
το σπίτι βαραίνει σιωπή
γυρεύω το φέγγος της μέρας
ζ η τ ώ... τη δική σου φ ω ν ή
γ υ ρ ε ύ ω... το φέγγος της μέρας
ζητώ τη δική σου φωνή

Να διώξω τα σύννεφα
θα γίνω α γ έ ρ ι
να φέγγω στο δρόμο σου
θα γίνω α σ τ έ ρ ι
κι αν πάλι τ' απόβραδο
καημό θα μου φέρει
θα μείνω στο δρόμο σου
να γίνω φ ω τ ι ά

Της νύχτας κ υ λ ά ν ε... οι ώρες
τον ύπνο μου πήρε η βροχή
μη χάθηκες... σ' άγνωστες χώρες
μη σ' έδεσαν... ξένοι καημοί
μη χάθηκες σ' άγνωστες χώρες
μη σ' έδεσαν ξένοι καημοί

Να διώξω τα σύννεφα
θα γίνω α γ έ ρ ι
να φέγγω στο δρόμο σου
θα γίνω α σ τ έ ρ ι
κι αν πάλι τ' απόβραδο
καημό θα μου φέρει
θα μείνω στο δρόμο σου
να γίνω φ ω τ ι ά

Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Μουσική: Ηλέκτρα Παπακώστα

^

http://youtu.be/OC0QvdqMlJM


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena