Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Τ. Λειβαδίτης: Για να Σε Συναντήσω


Για να Σε Συναντήσω

Κάθισε εδώ κοντά μου
Μου 'λειψες ξαφνικά
Έτσι όπως πέφτει ο ήλιος
Χτυπάει η μοναξιά
Μ ε ί ν ε... λιγάκι ακόμα
Κάτι έχω να σου πω
Να πάρει ο αέρας... χ ρ ώ μ α

Αχ, για να γεννηθείς.. εσύ κι εγώ
Γι' αυτό, για να σε συναντήσω
Γι' αυτό έγινε ο κόσμος... μάτια μου
Γι' αυτό.... για να σε συναντήσω

Δεν έχει αρχή και τέλος
Δεν έχει μέτρημα
θάλασσα που κυλάει
αυτό το  α ί σ θ η μ α
στο πιο βαθύ σκοτάδι
στη δυνατή βροχή
γιορτάζει η αγάπη,
γιορτάζει η αγάπη
της νύχτας το σκοτάδι
φωτίζει το φιλί

Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Μουσική: Κώστας Λειβαδάς
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Λιδάκης
^
http://youtu.be/MRPccHooHvE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena