Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΗΒΑΙΟΣ: ΜΙΚΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ



..Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα
που τα `ντυσε με φύλλα... η καρδιά
και τ' άφησε ν' α ν θ ί ζ ο υ ν μες την πέτρα

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
οι άνθρωποι που αγάπησα... ήταν δάση
οι φίλοι μου φεγγάρια... ήταν νησιά
που δ ί ψ α σ ε η καρδιά μου... να τα ψάξει

Το πιο μακρύ τ α ξ ί δ ι μου... εσύ
η νύχτα εσύ... το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα σώμα μου.. κι αρχή
η γη μου εσύ... α ν ά σ α μου κι αέρας

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
τ α ξ ί δ ε ψ ε.. η καρδιά κι αυτό μου φτάνει
σε όνειρα... σ' αισθήματα υγρά
το μ υ σ τ ι κ ό τον κόσμο... ν' ανασάνει

Το πιο μακρύ ταξίδι μου... εσύ
η νύχτα εσύ... το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα... σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ... ανάσα μου κι αέρας

Στίχοι: Παρασκευάς Καρασούλος
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
^
http://youtu.be/l9Aw32y9K7A


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena