Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ: Μάνα μου Ελλάς



Δ ε ν έχω σπίτι... πίσω για να 'ρθώ

ούτε κρεβάτι για να κοιμηθώ
δεν έχω δρόμο... ούτε γειτονιά
να περπατήσω μια Πρωτομαγιά.

Τα ψεύτικα τα λ ό γ ι α τα μεγάλα
μου τα 'πες... με το πρώτο σου το γάλα.

Μα τώρα... που ξυπνήσανε τα φίδια
εσύ φοράς τα αρχαία σου στολίδια
και δε δακρύζεις ποτέ σου... μάνα μου Ελλάς
που τα π α ι δ ι ά σου... σκλάβους ξεπουλάς.

Τα ψ ε ύ τ ι κ α τα λόγια τα μεγάλα
μου τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα.

Μα τότε που στη μοίρα μου... μιλούσα
είχες ντυθεί τα αρχαία σου τα λούσα
και στο παζάρι με πήρες... γύφτισσα μαϊμού
Ε λ λ ά δ α... Ελλάδα μάνα του καημού.

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα.

Μα τώρα που η φωτιά.... φουντώνει πάλι
εσύ κοιτάς τα αρχαία σου τα κάλλη
και στις αρένες του κόσμου... μάνα μου Ελλάς
το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς.
^
Μουσική: Στ. Ξαρχάκος
με τον... Βασίλη Λέκκα
^
http://youtu.be/eSGMs3vyA0E

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena